Regulier en speciaal onderwijs; 2 teams, 1 missie

Het speciaal onderwijs en het reguliere (basis)onderwijs hebben andere doelen, andere doelgroepen en andere verwachtingen. Dit werkt door in de eigenschappen, interesses en kwaliteiten van de leerkrachten die voor de verschillende klassen staan. Om die verschillen in onderwijs recht te doen hebben wij ons gespecialiseerd in twee teams. Een voor regulier onderwijs en een voor speciaal onderwijs. Wel delen we één missie; voor elke klas een passende leerkracht, voor elke leerkracht een passende baan.

Speciaal onderwijsteam van BRIXS
Frederique Lisanne Elsa

Regulier onderwijsteam van BRIXS
Jolijn Regine Liza 

*Klik op de foto voor meer informatie over de specialisatie van de medewerker van BRIXS

Maatwerk voor leerkrachten
Tijdens een kennismakingsgesprek bij BRIXS Onderwijs spreken leerkrachten met het team dat het best bij hun ervaring en ambitie aansluit. Samen wordt bepaald welke doelgroep of uitdaging nu de meest passende is. Leerkrachten die zowel interesse hebben in een baan in het regulier als werk in het speciaal onderwijs spreken met beide teams. Wanneer gewenst stellen we een kort toekomstplan op. 

Ik vind het belangrijk dat mijn kandidaat een passende werkplek vindt, zich daardoor goed manifesteert en ontwikkelt, waardoor mijn opdrachtgever tevreden is (Frédérique)

Passende baan, passend contract
Naast een passende baan of opdracht in het onderwijs willen we scholen en leerkrachten ook contractvormen bieden die bij hun situatie passen. Moderne manieren van werken worden in het onderwijs steeds populairder. Scholen en leerkrachten vragen naar de mogelijkheden, wij denken graag mee.

Ik kijk naar alle mogelijkheden voor zowel klant als kandidaat (Jolijn)

Vacatures Onderwijs